ApopaPengubah jenis kering 630kVAApa masalahnya

  • masa pelepasan:2024-03-29 16:54:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:101
  • Penerangan pantas:

    Apopa,Operasi pengubah tenggelam minyak() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti

Kandungan artikel

Operasi pengubah tenggelam minyak

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

ApopaTerdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah,ApopaProspek pengubah kuasa, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Adiyamanoscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .% dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Berapa banyak pengubah kuasa

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.


ApopaPengubah jenis kering 630kVAApa masalahnya



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air,ApopaLaporan ujian pengubah kuasa, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Projek analisisSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.


ApopaPengubah jenis kering 630kVAApa masalahnya



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Hasil ujianBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak,ApopaPenukar jenis kering scb10, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

ApopaApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

ZambiaMaklumat produk lain
  • ChengdeTahap putaran mengangkat tetapMekanisme pembentukan pasaran pengurusan

    ChengdeTahap putaran mengangkat tetapMekanisme pembentukan pasaran pengurusan

  • PailinYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baikTeknologi dan bahan apa yang harus ada s

    PailinYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baikTeknologi dan bahan apa yang harus ada s

  • NewarkLif rumah.Apa yang perlu dilakukan jika ia pecah, bagaimana memperbaikinya

    NewarkLif rumah.Apa yang perlu dilakukan jika ia pecah, bagaimana memperbaikinya

  • NewarkTruck boarding bridgeStatus pasaran industri

    NewarkTruck boarding bridgeStatus pasaran industri

  • FijiaoJembatan naik hidraulik bergerakPerkembangan berpotensi

    FijiaoJembatan naik hidraulik bergerakPerkembangan berpotensi

  • FijiaoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriPasaran yang stabil

    FijiaoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriPasaran yang stabil

  • FijiaoTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPrestasi pertahanan peringkat aplikas

    FijiaoTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPrestasi pertahanan peringkat aplikas

  • Krong Keb10kV box type power transformerCara memilih

    Krong Keb10kV box type power transformerCara memilih

  • segera:Peringatan: Maklumat ApopaPengubah jenis kering 630kVAApa masalahnya memberi anda ApopaPengubah jenis kering 630kVAApa masalahnya oleh syarikat kami, perkhidmatan ApopaPengubah jenis kering 630kVAApa masalahnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ApopaPengubah jenis kering 630kVAApa masalahnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ApopaPengubah jenis kering 630kVAApa masalahnya. ApopaPengubah jenis kering 630kVAApa masalahnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ApopaPengubah jenis kering 630kVAApa masalahnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!