SchweichardPompa lumpur sapu gandaImplementation standard of

masa pelepasan:2023-05-05 09:27:11 Pengguna pos:466HP159575805 Paparan halaman:585

Petua teras:Schweichard,   If the power cord is not well contacted, suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia muda

   If the power cord is not well contacted, suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan, atau

Schweichard   Buka bila bekalan kuasa tidak normal: perbezaan antara tenaga bekalan kuasa dan tenaga nominal tidak boleh melebihi %. Jika tenaga terlalu tinggi atau terlalu rendah, suhu pompa pembuangan selam akan naik. If the power supply is turned on abnormally, the service life will be shortened or the submersible sewage pump will burn.

g digunakan untuk jangka masa. Mari s belajar bagaimana menggantikan segel air.

Perancis   Ia juga perlu membersihkan saluran ventilasi untuk menghindari penghalangan.

pam kemudahan yang kelihatan dikembangkan untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompleks dan memudahkan penggunaan. Mod penggunaannya lebih fleksibel. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Sesuai untuk mengangkut cair yang mengandungi partikel tegar, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.

   Apa yang diketahui adalah penyegelan bekas. Segel itu mudah dipasang dan disimpan, stabil dan boleh dipercayai, tetapi harganya cukup mahal.


SchweichardPompa lumpur sapu gandaImplementation standard of



ea is equal to or lower than the vaporization pressure corresponding to the water temperature in the flow process, the water will vaporize there and form many small bubbles mixed by steam and gas. Fenomen kavitasi disebabkan tindakan gelembung apabila gelembung kecil ini mengalir dari kawasan tekanan rendah ke kawasan tekanan tinggi dalam pompa air, pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.

Piawai inspeksi   Apabila menghentikan operasi pompa lumpur selam, tutup penis ukur vakum dan ukur tekanan dan valv pintu menyala

   Keperlukan pemasangan berbeza: pompa lumpur menegak perlu b

Menyerang dengan cepat; Pompa lumpur selam boleh menyelinap di bawah tahap lumpur.


SchweichardPompa lumpur sapu gandaImplementation standard of



   Perkenalan di atas adalah tentang penyebab is is muatan berlebihan pompa. When we find these conditions when using the pump,SchweichardLo, we can check whether these reasons are the above. Ini juga peringatan bahawa kita perlu menjaga pompa semasa penggunaan biasa. latent

Penjagaan peralatan   Pompa lumpur selam biasanya bergantung pada pendinginan air untuk melepaskan panas. Jika motor bocor keluar dari air tanpa sejuk air, suhu motor akan naik, jadi mudah untuk membakar motor.

   Pilih aliran yang sesuai mengikut aliran air sumber atau kolam atau konsumsi air yang diperlukan oleh sistem teknik sebenar. During model selection, the flow shall be close to the model flow grade of the sample (to ensure that the pump operates in the high efficiency zone).

   Strong strength and other advantages. Ia digunakan secara luas sebagai peranti penyegelan untuk pelbagai pompa. Place a water seal ring at the bottom of the packing box,SchweichardPompa paip korosif, and then place the filler.

Schweichardmenggunakan pompa penyelamat, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?

   Pompa lumpur bermaksud terutama untuk menyebarkan aliran jadi meter aliran (meter) akan dipasang dalam sistem pengawasan operasi sejauh mungkin untuk mengawasi sama ada aliran memenuhi keperluan pada bila-bila masa; Dalam sistem saluran paip, sistem pemadam serpihan dan tekanan

   Jika tidak ada sensor kebocoran air yang sepadan, diperlukan untuk menyimpan secara terus-menerus lumpur selam

Hak cipta dan notis:
1. SchweichardPompa lumpur sapu gandaImplementation standard of yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat SchweichardPompa lumpur sapu gandaImplementation standard of, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan SchweichardPompa lumpur sapu gandaImplementation standard of adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian SchweichardPompa lumpur sapu gandaImplementation standard of mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Zambiamengesyorkanberita
ZambiaBerita terkini