XiqingAutomatic aluminum alloy lifting platformCorak pasaran perkhidmatan

  • masa pelepasan:2023-05-16 10:43:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:514
  • Penerangan pantas:

    Xiqing,Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, den

Kandungan artikel

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, four column) stable equipment operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

XiqingSistem suhu platform angkat keretapi mengadopsi gelung tertutup, dengan pelarasan suhu cepat dan kestabilan sistem yang tinggi, yang dapat memastikan suhu kerja minyak hidraulik berada dalam julat yang boleh dibenarkan minyak hidraulik. Platform pembangkit keretapi panduan menggunakan sistem suhu ini tidak memerlukan perubahan minyak hidraulik mengikut musim panas, dan boleh menggunakan minyak hidraulik musim panas sepanjang tahun, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Persekutuan RussiaCheck and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik


XiqingAutomatic aluminum alloy lifting platformCorak pasaran perkhidmatan



Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Platform penangkapan jenis garpu gunting adalah sesuai untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi di terminal lapangan terbang,XiqingPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat roda, perbaikan pesawat, stesen, dermaga, pusat belanja, tempat sukan, ciri-ciri kediaman, kilang dan workshop tambang, dan kawasan besar lain.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Cipta kecerdasanSemua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius,XiqingPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak kereta, penyelesaian akan ditetapkan dan keputusan akan dikons

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!


XiqingAutomatic aluminum alloy lifting platformCorak pasaran perkhidmatan



Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks,XiqingPlatform mengangkat liga aluminium profesional, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

NyahkiraPeriksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, staf penyelamatan patut diberitahu segera untuk perbaikan. Jika bahaya atau kegagalan mekanik berpotensi ditemui, penggunaan patut dihentikan segera, bekalan kuasa utama bilik mesin patut dihentikan, dan jabatan pengurusan patut dilaporkan. Ia hanya boleh digunakan selepas perbaikan dan pemeriksaan terperinci.

Semak keadaan pakaian penion dan rak sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

XiqingAtas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.


ZambiaMaklumat produk lain
  • AbundantPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaBagaimanakah ia berfungsi?

    AbundantPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaBagaimanakah ia berfungsi?

  • AbundantLift penglihatan villa rumahPengesanan saiz

    AbundantLift penglihatan villa rumahPengesanan saiz

  • DeliciasApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis keringPemasaran internet membawa peluang baru

    DeliciasApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis keringPemasaran internet membawa peluang baru

  • KastrikumPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingProses pengeluaran

    KastrikumPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingProses pengeluaran

  • KastrikumFixed boarding bridgeModel pengeluaran

    KastrikumFixed boarding bridgeModel pengeluaran

  • PemulihanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftUntuk apa itu

    PemulihanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftUntuk apa itu

  • PemulihanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeberkesanan kos industri

    PemulihanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeberkesanan kos industri

  • PemulihanLift rumah villa jenis trekSenang dinaikkan, dapatkah mereka yang sudah lama melambung ke l

    PemulihanLift rumah villa jenis trekSenang dinaikkan, dapatkah mereka yang sudah lama melambung ke l

  • segera:Peringatan: Maklumat XiqingAutomatic aluminum alloy lifting platformCorak pasaran perkhidmatan memberi anda XiqingAutomatic aluminum alloy lifting platformCorak pasaran perkhidmatan oleh syarikat kami, perkhidmatan XiqingAutomatic aluminum alloy lifting platformCorak pasaran perkhidmatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk XiqingAutomatic aluminum alloy lifting platformCorak pasaran perkhidmatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian XiqingAutomatic aluminum alloy lifting platformCorak pasaran perkhidmatan. XiqingAutomatic aluminum alloy lifting platformCorak pasaran perkhidmatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di XiqingAutomatic aluminum alloy lifting platformCorak pasaran perkhidmatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!