SvilengradModel pengubah jenis kering kuasaTurun naik harga lewat

  • masa pelepasan:2022-11-13 11:11:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:346
  • Penerangan pantas:

    Svilengrad,Dry type transformer factoryStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringSvilengradMelangkah proses pengubah je

Kandungan artikel

Dry type transformer factory

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

SvilengradMelangkah proses pengubah jenis kering?

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken,SvilengradKomponen utama pengubah tenggelam minyak, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

KarnotTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.


SvilengradModel pengubah jenis kering kuasaTurun naik harga lewat



Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Rakmandasi halaman rumahMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil ia akan dikendalikan dengan betul.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah,SvilengradProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyak, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


SvilengradModel pengubah jenis kering kuasaTurun naik harga lewat



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Reputasi yang baikSolusi bunyi pengubah jenis kering

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

SvilengradApa peranan penting pengubah kuasa

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah,SvilengradBidding information of power transformer, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

ZambiaMaklumat produk lain
  • CosenzaPlatform penunggang jenis trek panduanKeperluan penyelenggaraan

    CosenzaPlatform penunggang jenis trek panduanKeperluan penyelenggaraan

  • CosenzaPlatform mengangkat tali aluminumKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa

    CosenzaPlatform mengangkat tali aluminumKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • Calle BlancosKelas pengubah terbenam minyakMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuata

    Calle BlancosKelas pengubah terbenam minyakMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuata

  • VlaardingenPlatform angkat hidraulik tetapPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa pemasan

    VlaardingenPlatform angkat hidraulik tetapPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa pemasan

  • VlaardingenBeli jambatan boarding hidraulikCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan tenag

    VlaardingenBeli jambatan boarding hidraulikCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan tenag

  • KatowiceJembatan penerbangan tetap hidraulikMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk

    KatowiceJembatan penerbangan tetap hidraulikMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk

  • KatowicePlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis kegagalan kakisan

    KatowicePlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis kegagalan kakisan

  • KatowicePlatform mengangkat talian aluminumJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar ber

    KatowicePlatform mengangkat talian aluminumJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar ber

  • segera:Peringatan: Maklumat SvilengradModel pengubah jenis kering kuasaTurun naik harga lewat memberi anda SvilengradModel pengubah jenis kering kuasaTurun naik harga lewat oleh syarikat kami, perkhidmatan SvilengradModel pengubah jenis kering kuasaTurun naik harga lewat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SvilengradModel pengubah jenis kering kuasaTurun naik harga lewat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SvilengradModel pengubah jenis kering kuasaTurun naik harga lewat. SvilengradModel pengubah jenis kering kuasaTurun naik harga lewat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SvilengradModel pengubah jenis kering kuasaTurun naik harga lewat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!